Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie

Consilier Ghid complet pentru Departamentul HR + abonament 12 actualizari

58485 lei
Va ajuta sa rezolvati corect orice problema de personal: de la fise de post si recrutare, la motivare, recompensare si evaluarea performantelor.
5.00 / 5

5 review-uri Adauga propriul review
Pagini:
1000
Format:
A4
Anul aparitiei:
2016
ISBN:
ISSN:2537-1649
Editura:
Rentrop & Straton
Limba:
Romana
TVA:
5%
Garantia returnarii produselor
Livrare gratuita
Actualizarea informatiei
Inlaturati obstacolele cotidiene cu cel mai eficient instrument din domeniul HR: Consilier Ghid complet pentru Departamentul HR!

TOTUL despre Recrutare, Angajare, Motivare, Evaluare,
Formare Profesionala, Documentatie obligatorie, Mediere!


Lucrarea contine inclusiv modele de formulare obligatorii intocmite in concordanta cu prevederile GDPR!

Consilier Ghid complet pentru Departamentul HR este o lucrare, usor de utilizat, ce va ajuta sa gasiti:
• peste 475 de definitii, cuvinte-cheie si comentarii din domeniul resurse umane
• peste 230 de formulare, modele, chestionare sau teste
• peste 75 de exemple, studii de caz specifice problemelor de resurse umane
• peste 250 de atentionari, recomandari, sfaturi si indicatii
• peste 75 de planuri de actiune si liste de control.
 

Beneficiati de trei servicii speciale GRATUITE pe perioada abonamentului!
 
  1. Serviciul de actualizare a informatiei
Acest serviciu va asigura actualizarea informatiei lunar. Astfel, in fiecare luna primiti un fascicul de cca 46 de pagini tiparite continand noutati legislative, noi exemple de aplicare a legii, sfaturi, modele si formulare legate de activitatile de resurse umane.
 
  1. Serviciul de consultanta personalizata specializata
Odata cu lucrarea, dar si odata cu fiecare actualizare, primiti bonuri valorice – formulare speciale pe care puteti prezenta in scris probleme sensibile de resurse umane care va framanta. Trimiteti pe adresa noastra (prin posta, prin fax sau prin e-mail) aceste bonuri valorice si in maximum 2 zile veti primi, tot in scris, raspunsurile imbatabile ale celor mai buni specialisti in domeniul resurselor umane. Beneficiati de 14 bonuri valorice, 2 odata cu lucrarea de baza si cate unul la fiecare actualizare.
 
  1. Newsletterul de Resurse Umane 'Expert Legislatia muncii si HR'
Saptamanal veti primi GRATUIT pe adresa de e-mail newsletterul dedicat domeniului Resurse Umane. Acesta cuprinde noutati din domeniul resurselor umane, studii de caz (probleme cu care se confrunta colegii dvs. si raspunsurile acordate de specialisti etc.).

  1. CADOU! Achizitionati Consilier Ghid Complet pentru Departamentul HR si primiti GRATUIT CD-ul 'Formulare editabile pentru Departamentul HR'.


Lucrarea este actualizata cu toate noutatile valabile in 2018:

1. Protectia datelor cu caracter personal - GDPR
Datele utilizate de angajator in raporturile de munca, recrutarea si selectia personalului, conditii privind consimtamantul, incheierea contractului de munca, executarea CIM, incetarea contractului de munca, monitorizarea salariatilor, protectia datelor cu caracter personal a fostilor salariati.

2. Telemunca
Contractul individual de munca al telesalariatilor, avantajele si dezavantajele angajatorilor, avantajele si dezavantajele telesalariatului.

3. Noutati legate de ReviSal
S-a modificat reglementarea Registrului de evidenta a salariatilor: nu mai avem doua registre (pentru sectorul public si sectorul privat), ci unul singur. In plus, in ReviSal trebuie inregistrate acum si adaosurile salariale si indemnizatiile.

4. Modificari salariale
S-a revenit la termenul de 20 de zile lucratoare in care se pot inregistra modificarile elementelor salariale.

5. Absentele nemotivate
De acum inainte absentele nemotivate trebuie inregistrate in ReviSal in termen de maximum 3 zile. Aceasta modificare genereaza grave probleme in practica, deoarece adesea angajatorul nu are cum sa cunoasca daca absentele sunt nemotivate, fara o cercetare prealabila. 

6. Stimulente pentru someri
S-au modificat conditiile acordarii primelor de mobilitate pentru somerii care se muta in alta localitate ca urmare a angajarii. Stimulentele acordate angajatorilor care incadreaza someri au fost modificate. 

7. Indemnizatia copiilor
S-a reintrodus un cuantum minim al indemnizatiei pentru cresterea copiilor, aceasta se situeaza in prezent intre 1.250 lei si 8.500 lei.

8. Contractele part-time
S-a introdus obligatia platii de contributii sociale cel putin la nivelul salariului minim, astfel ca, in cazul contractelor part-time, aceste contributii pot ajunge sa fie mai mari decat salariile platite. Se descurajeaza, in consecinta, incheierea de astfel de contracte.

9. Locurile de munca in conditii speciale
Au aparut noi reglementari privind locurile de munca in conditii speciale si reevaluarea acestora. A fost adoptata o noua procedura a evaluarii tehnice a locurilor de munca unde exista factori de risc pentru sanatatea lucratorilor.
5.00 / 5
5 review-uri
5 stele (5)
4 stele (0)
3 stele (0)
2 stele (0)
1 stea (0)
( 5 / 5 )
15 martie 2018 11:28
Adaugat de:

Buna ziua, Gasiti mai jos cuprinsul integral (Click pe link): http://lp.rs.ro/upload_img/181_resurseumane.legislatiamuncii.ro/files/cuprinsREU.pdf Multumim pentru interesul acordat produselor noastre.

( 5 / 5 )
14 martie 2018 21:34
Adaugat de:

Vreau sa stiu ce formulare con?ine, exact!Mul?umesc

( 5 / 5 )
20 august 2017 14:08
Adaugat de:

Este util cand am de luat deciziile rapide si corecte.Felicitari autorilor!

( 5 / 5 )
20 august 2017 13:50
Adaugat de:

Este interesant si cred ca si foarte util

( 5 / 5 )
21 iunie 2017 15:53
Adaugat de:

Exista posibilitatea de a primi retroactiv + continuare actualizarile la Managementul resurselor umane incepand cu lunile iunie/iulie 2008? Multumesc!

Spune-ti parerea despre
"Consilier Ghid complet pentru Departamentul HR + abonament 12 actualizari"

4 + 7 = Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.
x

Istoricul tau de navigare

Pachete produse
Ghidul Directorului SRL Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca Modele si Formulare de Legislatia Muncii si Salarizare Obligatorii Pentru Institutiile Publice Pret standard99960 lei Pret promotional79905 lei Economisiti 20055 lei
Adauga pachetul in wishlist
Iti oferim GRATUIT raportul special TOP 17 sfaturi pentru aplicarea GDRP