Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie

Dictionarul international de marketing

-45% Dictionarul international de marketing
7665 lei  (-45%)
4200 lei
Dictionarul INTERNATIONAL de marketing ABC-ul monitorizarii electronice Peste 2000 de termeni si tehnici de specialitate Dictionarul nu contine...
5.00 / 5

1 review Adauga propriul review
Pagini:
100
Format:
15x23cm
Anul aparitiei:
2006
ISBN:
(10)973-722-098-3;(13)978-973-722-098-1
Editura:
Rentrop & Straton
Limba:
Romana
TVA:
5%
Garantia returnarii produselor
Informatie de specialitate
Dictionarul INTERNATIONAL de marketing

ABC-ul monitorizarii electronice

Peste 2000 de termeni si tehnici de specialitate

Dictionarul nu contine numai concepte, instrumente si tehnici de marketing. Cuprinde si referinte, asocieri, concepute special sa te ajute sa-ti extinzi si sa-ti amplifici cunostintele si intelegerea practicarii marketingului.

Foarte util, Dictionarul international de marketing te poate ajuta in doua moduri:

1. Folosind limba vorbita efectiv, reuseste sa clarifice o mare parte din jargonul utilizat in marketing.
2. La un nivel si mai pragmatic, explica practicile si procedurile de marketing.

Nu gasesti simple definitii, ci o abordare cu caracter enciclopedic, ce merita timpul si eforturile investite. Explicatii, observatii, comentarii clare, bazate pe experienta practica.

Asocierile, concepute sa te ajute sa-ti extinzi cunostintele in domeniul practicarii marketingului, includ: afaceri; ambalare; campanii; comert cu amanuntul; comert electronic; comportamentul consumatorului; comunicatii; copywriting; corporativ; creatie; culegere; distributie; economie; editura; fotografie; grafica, hartie; iconografie; internet; managementul de marca; marketing electronic; media; organisme de reglementare si legislatie; organizatii; planificare; procesare text; promovare; radio, reclama; relatii publice; site-uri web; tehnologia informatiei; tehnoredactare computerizata; televiziune; tipar; tipografie; vanzari, video.

Anexele cartii iti ofera:
  • termeni in engleza-americana, engleza-britanica;
  • termeni inruditi cu domeniul marketingului;
  • termeni tehnologici inruditi cu acest domeniu;
  • termeni de tipografie si productie inca in uz, dar care cad in desuetudine;
  • termeni mai putin folositi, dar totusi utili.
Vei constata ca acest dictionar iti este de un real folos in extinderea si amplificarea cunostintelor, dar si in intelegerea practicii de marketing.
5.00 / 5
1 review
5 stele (1)
4 stele (0)
3 stele (0)
2 stele (0)
1 stea (0)
( 5 / 5 )
17 mai 2018 16:45
Adaugat de:

Foarte, foarte util. Recomand!

Spune-ti parerea despre
"Dictionarul international de marketing"

4 - 1 = Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.

Istoricul tau de navigare

Pachete produse
Protectia Datelor cu Caracter Personal - Ghid pentru HR Protectia Datelor cu Caracter Personal - Ghid pentru Contabili Pret standard29400 lei Pret promotional22050 lei Economisiti 7350 lei
Adauga pachetul in wishlist
Iti oferim GRATUIT raportul special TOP 17 sfaturi pentru aplicarea GDRP