Dictionarul international de marketing

Dictionarul international de marketing

Nota actuala: 0 / 5
Stoc disponibil
Autor(i):
Pagini:
100
Format:
15x23cm
Anul aparitiei:
2006
ISBN:
(10)973-722-098-3;(13)978-973-722-098-1
Editura:
Rentrop & Straton
Limba:
Romana
TVA:
5%
Pret vechi: 76.65 RON
Pret actual: 42 RON

Cantitate
Comanda telefonic 021/209-45-45

Descriere

Dictionarul INTERNATIONAL de marketing

ABC-ul monitorizarii electronice

Peste 2000 de termeni si tehnici de specialitate

Dictionarul nu contine numai concepte, instrumente si tehnici de marketing. Cuprinde si referinte, asocieri, concepute special sa te ajute sa-ti extinzi si sa-ti amplifici cunostintele si intelegerea practicarii marketingului.

Foarte util, Dictionarul international de marketing te poate ajuta in doua moduri:

1. Folosind limba vorbita efectiv, reuseste sa clarifice o mare parte din jargonul utilizat in marketing.
2. La un nivel si mai pragmatic, explica practicile si procedurile de marketing.

Nu gasesti simple definitii, ci o abordare cu caracter enciclopedic, ce merita timpul si eforturile investite. Explicatii, observatii, comentarii clare, bazate pe experienta practica.

Asocierile, concepute sa te ajute sa-ti extinzi cunostintele in domeniul practicarii marketingului, includ: afaceri; ambalare; campanii; comert cu amanuntul; comert electronic; comportamentul consumatorului; comunicatii; copywriting; corporativ; creatie; culegere; distributie; economie; editura; fotografie; grafica, hartie; iconografie; internet; managementul de marca; marketing electronic; media; organisme de reglementare si legislatie; organizatii; planificare; procesare text; promovare; radio, reclama; relatii publice; site-uri web; tehnologia informatiei; tehnoredactare computerizata; televiziune; tipar; tipografie; vanzari, video.

Anexele cartii iti ofera:
  • termeni in engleza-americana, engleza-britanica;
  • termeni inruditi cu domeniul marketingului;
  • termeni tehnologici inruditi cu acest domeniu;
  • termeni de tipografie si productie inca in uz, dar care cad in desuetudine;
  • termeni mai putin folositi, dar totusi utili.
Vei constata ca acest dictionar iti este de un real folos in extinderea si amplificarea cunostintelor, dar si in intelegerea practicii de marketing.
Pachete produse
Cartea Verde a Fiscalitatii 2016 Cartea Rosie a Fiscalitatii Pret standard276.38 RON Pret promotional199.5 RON Economisiti 76.88 RON
Adauga pachetul in wishlist

Spune-ti parerea despre
Dictionarul international de marketing




10 - 8 =
x
10 recomandari pentru a trece cu bine de inspectia fiscala
"10 recomandari pentru a trece cu bine de inspectia fiscala"